Monday, January 24, 2011

Penutup Karnival Sukan

Salam semua...

Sambungan kpd post seblum ini  ... Nie la akibatnye ble aku lpe nk bwk blik camera aku dr Kuala Lumpur. Tgk kamera org nk pegang je keje...hahaha...pnah gak terpikir nk jual tp rse syg...aduh lari topik plak...okay...aku ada beberapa gambar yg aku amik dr kwn2 yg snap mse event tersebut... tahniah leomadrigal sbb tinggal kamera...kwn2 aku nie ada yg canonianz dan juga nikonianz...cntik2 gak gambar2 diorg...tunjuk skit skil2 diorg kt sini..ehehhe
gmbr kenangan yg tgh tu manager branch kuala terengganu
yg aku pegang is canon 1000D kut..org punye aku pnjm wut pose..

 hok nie aku dok tau spe nye camera..yg pasti gambar nie suparjo yg snap..

mintak maaf la ye..hadiah ni bkn ku yg punye...hahhaa...interframe sbb aku penyampai hadiah jer...just to follow wutever protocol...hehhe..ada tag harga kt situ..tu yg gelak besaq tu..hehehe...okay boss..bleh kite bg kpd penerima die...hehehe...
tujuan utama majlis nie ialah utk meraikan juara keseluruhan (sportman of the yar)..nie la pemenangnye..Syarinoor Sahimi...(hadiah yg aku interframe td tu) hehee...
 plaq sbg peringatan...hehehe...

ini la coretan event untuk karnival sukan 2010...ada yg baik dan yg buruk...semoga event akan dtg bertambah baik dr yg sebelum nie...yg penting support dr kakitangan semua...hehehe...wassalam...

The 1st Asia Tour (Live) Cd2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...