Saturday, January 22, 2011

Aerobic Time

Hey guys..salam...

event for today was aerobic...first time kut aku menggerak kan tubuh ku mengikut alunan aerobic...hehehe...aku ingt kn aerobic nie x la mengeluarkan peluh seperti aku berjogging atau berlari atas treadmill...nmpk nye sangkaan ku meleset...



Aerobic td diadakan sempena majlis penutupan sukan tahunan BNM Kuala Terengganu ( tempat aku kerja skrg la) di court badminton...selama satu jam la gak aerobic tu...mmg peluh abis la aku,smpi baju aku pakai tu bleh perah la...hahaha(urrkk)...

Lps aerobic, kami disajikan dengan sarapan atau makan pagi...hehehe...menu nye nie nasi dagang, mee hun, keropok, dan juga tea o air oren...fuhh...mmg makanan yg seimbang la...semua ada, protein, karbohidrat, zat besi vitamin A, B, C, D hehehe...(tmbh2 plak) hehehe..anyway makanan mmg sedap la...Exercise Aerobic Stepper. Non Slip Skid Durable Adjustable Height 

so more events are coming this year...waiting for that moment...boleh la simpan sbg kenangan2 di BNM KT..hehhee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...