fuhh...lega rasanye bile dapat kemaskan meja kat office tadi. Lega arr sbb setahun meja aku tu penuh dengan kertas2 keja, kertas2 recycle, resit2 dan pamplet2 yg aku rse x patut ada kat atas meja tu la. ermmm perlu ke tunjuk gmbr??? x perlu la kan..
hahahaha
mcm nie la lbih kurang nye..tp nie bkn la ofis aku..hehhee..(xda kamera la time tu)
hahahaha
Tapi bile kepala x serabut mula la semangat nk buat keja, tp tbe2 ada meeting plak(buat2 x tahu plak,padahal ada terpampang kt notice board tu)hehehe....
Sbnrnye ape yg nk diberitahu kat sini, bila suasana x serabut, aku rse senang nak buat keja. Kira nya x serabut la kepala...fuhhh...mmg lega2 arggghhh..x tergambar nk kata...
mcm nie la rupe nye meja aku lps di kemas td...hahaha...(contoh gmbr jer...jgn percaya sgt)
anyway,papehal pn,, please jgn serabut kan kepala otak korang dengan perkara2 remeh...hehehe...keep ur life simple, simplicity is better(bru belaja kut)
(= hahahhaha =)
2 comments:
betul ali..meja serabut..serabut nak buat keje oo..kekalkan 5S..ehhehe
tp buat audit kene bersepah sikit ngan kertas2 files...hhahaa...
Post a Comment